Pegang Hati Dia Dengan Doa



Dulu kenapa awak tak pernah bagitahu saya, awak suka saya?

"Sebab dulu, saya tak nak ganggu awak study. Dan saya tak nak ganggu study saya juga. Tapi sebenarnya saya ambil tahu perkembangan awak. Tiap-tiap tahun saya tanya kawan awak result exam awak. Saya akan rasa tercabar bila result awak lagi tinggi dari saya. Kadang-kadang saya rasa juga nak bagitahu awak. Tapi saya tahan je perasaan saya tu. Sebab saya takut cinta saya tertolak. Saya fikir saya nak belajar betul-betul. Habiskan hafalan quran saya. Fokus betul -betul. Saya risau juga ada orang masuk minang awak sebelum saya balik dari UK. Saya serah pada Allah je waktu tu. Saya still tahan perasaan tu. Di samping saya doa banyak-banyak pada Allah agar Allah jagakan hati awak untuk saya. Everyday saya akan bangun berdoa pada Allah supaya Allah jagakan hati saya dan awak. Now, Allah dah makbulkan permintaan saya. Awak dah jadi milik saya. Alhamdulillah. 

*sweet sgt..ngee 

0 comments :

Post a Comment