Mencari sampin

Family nak kluar pegi beli baju raya, aku pun ad something nak beli is Sampin. Dah alang-alang deowg nak pegi Star Prade,baik aku tumpang sekali, jimat lar sikit duit minyak moto aku kalau nak pergi sndri kt sana.



Time sampai sna hujan lar pula..Dah tu ramai pula orang datang nak cari barang time-time pagi mcm ni..Ermm, redho je lah. Tp bagi aku kalau sibuk-sibuk macam org ramai lagi aku minat sbb nmpak mcm meriah je time tu. Tu sbb aku suka pergi jalan-jalan tmpat yg orang ramai. Tp ada sgelintir tak minat sbb rimas..tASTe masing-masing.

Aku round dkt ground floor Star Prade tu, jumpa ar jgk sampin tu tapi tak kena dengan cita rasa aku. Aku nak cari yang warna Maroon sbb nak bagi matching dengan baju melayu aku. Tp, baru aku tahu harga kain sampin ni gila-gila rupanya, most RM50 above ar. Aku ingat still macam dulu lagi dalam RM20 - RM30 je. Ni yang aku minat harga dalam RM190. Perghhh...gila-gila..



Lastly aku pergi je cari dkt Jitra. Nasib baik lar jumpa jgk. Harga pn dlm RM30 je. Memang berpatutan walaupun kain print je tuh..hehheh..

0 comments :

Post a Comment