Raya tahun 2011



Sebut ja pasal raya mesti ada kaitan dengan orang melayu kita. Setiap tahun mesti kemeriahan itu dapat dirasai dari awal kita berpuasa. Ada puasa ada lah raya. Tapi entah lar pula pada org yang tak berpuasa pula..hehehe...


Pada awalnya niat aku nak raya dengan membr2 aku dekat kedah, tapi dah family ajak raya dekat johor. So,kena foward skali lar kn. Kalau raya dekat kedah memang aku tak lekat rumah kot..hehehe...tapi, macam mana pun raya aku tahun ini agak meriah berbanding 5 tahun seblumnya.



Awal-awal pagi aq dah bangun solat sbuh then siap-siap sebab semangat nak sembhyang raya tahun ini dengan penampilan terbaru...hahha...time aku childhood dlu ja aku penah pakai sampin. Ni dah besar panjang nak try juga skali. rasa mcm pengantin lar pula gaya nya..:)




Selalunya, tiap-tiap tahun rumah atuk aku nih akan penuh dikunjungi dek group marhaban. So,kena lar prepare ole-ole juga nak bagi orang makan. ada lar sdikit sbnyk tapi tak lar banyak sangat. :XD....



Time-time petang pula just tengok tv je lah sebab banyak movie best-best kt Astro sampai tak larat nak sua kepala. Banyak rancangan menarik menjelang Merdeka dan Raya di saluran Astro ni. Antara yang menarik ialah drama Drogba dan Rooney lakonan Johan dan Zizan. Nama drama macam pemain bola sepak terkenal. Ye memang pun..hehe Johan dan Zizan berlakon jadi peminat fanatik pemain bola sepak terkenal tu..


0 comments :

Post a Comment